Nee helemaal niet hahaha hier zelfde hoor als ik in een shop ga vaoen altijd een oaar mensen die raar kijken ff. Maar goed das maar even en weer door hahaIk ben niet uit nederland maar ik neem deze gelegenheid te baat om mijn nederlands op te vrissen
Ik was al twee keer in Azarius en heb als souvenir enkele accessories zoals aansteker, mflb glas stem en een hula glas stem voor mijn vapcap gekocht.
Wat ik persoonlijk nog steeds iets raar vind is een vaporizer in een coffeeshop te gebruiken, vooral jet-flame vaporizer zoals vapman of vapcap zijn toch zelf voor cannabis enthousiasten nog steeds ongewoon, of ik ben te paranoïde?
Vooral dat laatste stukje hahaha mn vrouw moest er zelfs ff aan wennen dat ik met een 4vlam torch aan het vapen was haha en elektrische vapes zijn zeker een goede uitkomst voor in publieke plekken toch lekker je ding te kunnen doenInderdaad, leuk initiatief, @Dutch-Mic!
Ben benieuwd hoe deze discussielijn (thread) zich gaat ontwikkelen...
Ik heb louter positieve ervaringen met Azarius. Sowieso blij dat er een fysieke winkel is in mijn omgeving (Amsterdam) die (onder andere) verdampers en accessoires verkoopt!
Zeker in mijn begintijd als onwetende die graag de overstap wilde maken van roken naar dampen (van cannabis) en stoppen met tabak. Rustig en duidelijk werd mij uitgelegd over het gebruik van vaporizers en deze kon ik achter in de winkel uitproberen! Dat vergemakkelijkte het voor mij om over de drempel te stappen en cannabis te gaan dampen (na een kwart eeuw te hebben gerookt!).
Wel merk ik helaas op dat het aanbod van verdampers en beschikbare accessoires bij Azarius (en ook Vaposhop, bv) sterk is verminderd. Heeft dat te maken met het coronagedoe?
Ik ken je achtergrond niet @Greenteam, maar respect voor je Nederlands, klasse!
Mensen kunnen idd apart reageren als je publiekelijk met je jet-flame vaporizer in de weer bent. Men associeert dat toch snel met harddrugs-gebruik als crystal meth, speed en dergelijke, want het overgrote gedeelte van afnemers rookt cannabis ipv verdampen, helaas. Maar ik heb gemerkt dat als je het hen uitlegt, je al snel hun aandacht hebt op 'n positieve manier! Doch, liever gebruik ik deze 'analoge' verdampers binnenshuis. Buitenshuis eventueel m'n (electronische) Argo of Milaana of Splinter Z, bijvoorbeeld...
‼
Het was grappig als ik de eerste keer alleen in Amsterdam in een coffeeshop zat, naardat ik met vapen ben begonnen, trots en met voorpret mijn vapman uitpakte en ..pas dann realiseerde: oh ik ben een Klijn beetje opvallend....
Mooie vraag,Wat is julie meest gebruikte vaporizer voor thuis en voor on the go ?
Variëren is altijd goed en leuk tegelijkertijd haha.Mooie vraag,
heb altijd portable vapes gekocht, met het idee van "on the go" ... maar in praktijk, blijven die vapes meestal thuis
Als er dan toch genuttigd wordt, hervalt dat meestal in klassieke toeters, waar iedereen overweg mee kan;
De enigste vape die ik echt soms meepik zou dan toch nog MFLB zijn (en soms die IQ, just for showing off & gaining karma);
Voor de rest wordt thuis de Omnivap & IQ meest gebruikt overdag, ... later op de avond & 's nachts zal het dan de Vaponic/Grasshopper of Cloud EVO zijn;
De rest wordt dan meestal 's avonds/nachts gebruikt, just to switch things up
Mighty, gebruik ik het meest(85% schat ik),en als ik onopvallend buiten wil vapen dan de crafty+ ,als andere vapesignatuur ook af en toe airier air en solo2.Vraag aan allen (^_^)
Wat is julie meest gebruikte vaporizer voor thuis en voor on the go ?
Ik heb van 19 to 36 jaar oud(toen we weg gingen 2007)wiet voorgeschreven gekregen vanwege hersentelstel na ongeluk op 9 jarige leeftijd.
Dit hielp mij enorm, ik kon bijna een normaal leven leiden.
Als wij nu terug komen , merken we dat mensen niet comfortabel zijn met, mijn meditatieve wietgebruik.
Zelfs eigen familie die alle ins en outs ervan weten.
Heeel heel erg teleurstellend, het is nu wel zo gestigmatiseerd.
Hiervan geven wij Nederlandse politiek de schuld, en het onverbetelijk,typisch l'se eigenschap, overal een mening over hebben.(zelfs als je niet weet waar het over gaat.....)
(wat mogelijk ook de reden is dat je die 'Rutte" kabinetten hebt.)
Vraag aan allen (^_^)
Wat is julie meest gebruikte vaporizer voor thuis en voor on the go ?
yup, wordt wel maar 3 a 4x per maand gebruikt hoor gemiddeld@lisifi wauw jouw Grasshopper gaat een lange tijd mee, wat fijn!
yup, wordt wel maar 3 a 4x per maand gebruikt hoor gemiddeld
Maar als'ie gebruikt wordt ...
Je argument van de Vapman snap ik volledig;
als het een sessie wordt om de smaak te vangen, vapman all the way
als het een sessie wordt om snel "medicated" te worden, beter een andere vape
Vapman + station sessie's vind ik dan weer heerlijk om dit forum te doorscrollen
En een convectie vape, die geschikt is voor microdosing;
- Lotus
- Vaponic (hangt af van je heating-technique of het nu convectie of conductie wordt)
maar je haalt daar een Glow (vape) aan ... is dit deze: https://www.zebrasmoke.com/groupon-redeem/glow-butane-dry-herb-vaporizer ?
(nog nooit gezien, blij van?)
en om af te ronden, conduction vs convection ... @Dutch-Mic jij behoort tot het convection-kamp?
(mijn voorkeur gaat naar conduction)
Das een mooie setup en vervelend dat je niet kunt bestellen wat je wil dan ook. Heeft dat met de vape zelf te maken ivm wiet ofzo? Hoop zelfde voor daar. Hier in het oosten nl valt het nog wel mee ( bij mijn directe omgeving)Mighty, gebruik ik het meest(85% schat ik),en als ik onopvallend buiten wil vapen dan de crafty+ ,als andere vapesignatuur ook af en toe airier air en solo2.
Als ik es effe helemaal totaal" high as een kite", wil worden dan is de verdamper nog steeds na al die jaren "het beest".
Het is moeilijk vaporisers hier het land in te krijgen dus, ons aanbod is vrij klein.
Zou retegraag een 'Tinymight" of en milana of de G43 etc.etc. willen proberen maar tot nog toe niet gelukt die hier te krijgen, of zelf te importeren.
Hoop dat ons referendum volgende week een einde aan dit maakt..
Hoop dat jullie allen daar in de Benelux,verstandig en veilig blijven.ik maak me best zorgen over m'n familie in nl..
Als ,en dat is een grote als, genoeg mensen voor legalisatie stemmen, ja dan zal het rap en ten goede veranderen. De grote ALS is, omdat de kerken bijzonder actief hun kerkgangers overtuigd hebben toch in vooral tegen verandering te stemmen.(nz is nog net zo kerkelijk vandaag de dag als sommige delen van nl in de 70' jaren.)dus die maken de helft van de stemmen uit, daarom is het essentieel dat de pro verandering mensen echt allemaal gaan stemmen........dit is erg onzeker, want in het verleden stemmen maar de helft van hen.@Green Kiwi Ziet de toekomst er beter uit? Blijkbaar laten ze 06/11/2020 de resultaten weten ...
Succes gewenst en hopen dat er meer mensen gaan stemmen dan ook ervoor.Als ,en dat is een grote als, genoeg mensen voor legalisatie stemmen, ja dan zal het rap en ten goede veranderen. De grote ALS is, omdat de kerken bijzonder actief hun kerkgangers overtuigd hebben toch in vooral tegen verandering te stemmen.(nz is nog net zo kerkelijk vandaag de dag als sommige delen van nl in de 70' jaren.)dus die maken de helft van de stemmen uit, daarom is het essentieel dat de pro verandering mensen echt allemaal gaan stemmen........dit is erg onzeker, want in het verleden stemmen maar de helft van hen.
Het aantal mensen hier die ervaring met wiet hebben is groter dan de mensen die het nooit geprobeerd hebben......erg anders dan nl dus.
Ja 6/11 moeten alle stemmen geteld zijn, maar ik denk dat ik wel al daarvoor hier een blije of droeve reply post.Vanwege Covid zijn nu al de helft van de stemmen binnen. (sluit 17 okt.)
.(fingers crossed is het zelfde als"duimen maar").
@Dutch-Mic , die heerlijke zomeravond foto buiten deed me watertanden, met fijne herinneringen..