Benelux groep

Dutch-Mic

Well-Known Member
Ik vroeg mij af of er mensen zijn die in fysieke winkels/coffeeshops hun vaporizers kopen. In Amsterdam ken ik Azarius en ik weet dat er in Den Haag enkele coffeeshops zijn die verdampers tegen (iets te hoge) prijzen verkopen. Hebben jullie ervaringen hiermee?

bladedvapo

New Member
Hier in de omgeving Twente zijn er zover ik weet 1 shop en 2 smartshop die vaporizers verkopen en inderdaad tegen een meerprijs in vergelijking met de prijzen van een online shop. Persoonlijk bestel ik liever online voor wat minder geld . Voor accessories (die heb ik dan vaak gelijk nodig of wil ze gelijk ) vind ik het niet zo erg om in de winkel paar centen meer te betalen haha.

Greenteam

Less ego. More soul.
Ik ben niet uit nederland maar ik neem deze gelegenheid te baat om mijn nederlands op te vrissen :wave:
Ik was al twee keer in Azarius en heb als souvenir enkele accessories zoals aansteker, mflb glas stem en een hula glas stem voor mijn vapcap gekocht.
Wat ik persoonlijk nog steeds iets raar vind is een vaporizer in een coffeeshop te gebruiken, vooral jet-flame vaporizer zoals vapman of vapcap zijn toch zelf voor cannabis enthousiasten nog steeds ongewoon, of ik ben te paranoïde? :uhoh:;)

Dattisso

Spacevaper
Inderdaad, leuk initiatief, @Dutch-Mic! 👍
Ben benieuwd hoe deze discussielijn (thread) zich gaat ontwikkelen...

Ik heb louter positieve ervaringen met Azarius. Sowieso blij dat er een fysieke winkel is in mijn omgeving (Amsterdam) die (onder andere) verdampers en accessoires verkoopt!
Zeker in mijn begintijd als onwetende die graag de overstap wilde maken van roken naar dampen (van cannabis) en stoppen met tabak. Rustig en duidelijk werd mij uitgelegd over het gebruik van vaporizers en deze kon ik achter in de winkel uitproberen! Dat vergemakkelijkte het voor mij om over de drempel te stappen en cannabis te gaan dampen (na een kwart eeuw te hebben gerookt!).
Wel merk ik helaas op dat het aanbod van verdampers en beschikbare accessoires bij Azarius (en ook Vaposhop, bv) sterk is verminderd. Heeft dat te maken met het coronagedoe?

Ik ken je achtergrond niet @Greenteam, maar respect voor je Nederlands, klasse! 👌
Mensen kunnen idd apart reageren als je publiekelijk met je jet-flame vaporizer in de weer bent. Men associeert dat toch snel met harddrugs-gebruik als crystal meth, speed en dergelijke, want het overgrote gedeelte van afnemers rookt cannabis ipv verdampen, helaas. Maar ik heb gemerkt dat als je het hen uitlegt, je al snel hun aandacht hebt op 'n positieve manier! Doch, liever gebruik ik deze 'analoge' verdampers binnenshuis. Buitenshuis eventueel m'n (electronische) Argo of Milaana of Splinter Z, bijvoorbeeld...
🤘😎‼

bladedvapo

New Member
Ik ben niet uit nederland maar ik neem deze gelegenheid te baat om mijn nederlands op te vrissen :wave:
Ik was al twee keer in Azarius en heb als souvenir enkele accessories zoals aansteker, mflb glas stem en een hula glas stem voor mijn vapcap gekocht.
Wat ik persoonlijk nog steeds iets raar vind is een vaporizer in een coffeeshop te gebruiken, vooral jet-flame vaporizer zoals vapman of vapcap zijn toch zelf voor cannabis enthousiasten nog steeds ongewoon, of ik ben te paranoïde? :uhoh:;)
Nee helemaal niet hahaha hier zelfde hoor als ik in een shop ga vaoen altijd een oaar mensen die raar kijken ff. Maar goed das maar even en weer door haha 😄

bladedvapo

New Member
Inderdaad, leuk initiatief, @Dutch-Mic! 👍
Ben benieuwd hoe deze discussielijn (thread) zich gaat ontwikkelen...

Ik heb louter positieve ervaringen met Azarius. Sowieso blij dat er een fysieke winkel is in mijn omgeving (Amsterdam) die (onder andere) verdampers en accessoires verkoopt!
Zeker in mijn begintijd als onwetende die graag de overstap wilde maken van roken naar dampen (van cannabis) en stoppen met tabak. Rustig en duidelijk werd mij uitgelegd over het gebruik van vaporizers en deze kon ik achter in de winkel uitproberen! Dat vergemakkelijkte het voor mij om over de drempel te stappen en cannabis te gaan dampen (na een kwart eeuw te hebben gerookt!).
Wel merk ik helaas op dat het aanbod van verdampers en beschikbare accessoires bij Azarius (en ook Vaposhop, bv) sterk is verminderd. Heeft dat te maken met het coronagedoe?

Ik ken je achtergrond niet @Greenteam, maar respect voor je Nederlands, klasse! 👌
Mensen kunnen idd apart reageren als je publiekelijk met je jet-flame vaporizer in de weer bent. Men associeert dat toch snel met harddrugs-gebruik als crystal meth, speed en dergelijke, want het overgrote gedeelte van afnemers rookt cannabis ipv verdampen, helaas. Maar ik heb gemerkt dat als je het hen uitlegt, je al snel hun aandacht hebt op 'n positieve manier! Doch, liever gebruik ik deze 'analoge' verdampers binnenshuis. Buitenshuis eventueel m'n (electronische) Argo of Milaana of Splinter Z, bijvoorbeeld...
🤘😎‼
Vooral dat laatste stukje hahaha 😆 mn vrouw moest er zelfs ff aan wennen dat ik met een 4vlam torch aan het vapen was haha 😄 en elektrische vapes zijn zeker een goede uitkomst voor in publieke plekken toch lekker je ding te kunnen doen

Greenteam

Less ego. More soul.
Bedankt @Dattisso ;) ik ben duits en heb in nederland mijn opleiding gevolgt en een nederlands taalencurus gevolgt + heel aardige husgenooten gehad.

Het was grappig als ik de eerste keer alleen in Amsterdam in een coffeeshop zat, naardat ik met vapen ben begonnen, trots en met voorpret mijn vapman uitpakte en ..pas dann realiseerde: oh ik ben een Klijn beetje opvallend....:uhoh::rofl:

Dutch-Mic

Well-Known Member
Ik heb ooit de Verdamper uitgeprobeerd in Azarius, een mooie ervaring! Mij is inderdaad ook opgevallen dat het aanbod bij Vaposhop een stuk minder is geworden. Corona zou een reden kunnen zijn, maar ook voor Corona werd het volgens mij al minder. Ze zijn overgenomen door een Amerikaans bedrijf (Greenlane), misschien heeft het daar ook mee te maken? Voor unieke vaporizers wijk ik nu toch uit naar andere webshops helaas.

Het was grappig als ik de eerste keer alleen in Amsterdam in een coffeeshop zat, naardat ik met vapen ben begonnen, trots en met voorpret mijn vapman uitpakte en ..pas dann realiseerde: oh ik ben een Klijn beetje opvallend....:uhoh::rofl:
Hahaha ja herkenbaar! Mensen staarden mij aan toen ik de Dreamwood Dobby en Vapcap gebruikte in een coffeeshop, zelfs het personeel kwam vragen stellen! Ik kan de passie voor verdampers doorgaans slechts online delen, dus het was wel leuk om met het personeel daarover te praten.

Top Bottom