Dutch-Mic
Well-Known Member
Dankjewel Kiwi! Ik maak mij ook zorgen om de Covid-19 moeheid van mensen. Ik merk het zelfs bij mijzelf. Knuffelen met anderen begin ik nu wel echt te missen, maar ik houd vol haha! Jij ook sterkte daar!
Wat een prachtige collectie!
Ik heb nog nooit een andere butaan verdamper dan de Dreamwoods gebruikt, terwijl ik best wel nieuwsgierig ben naar de Sticky Brick producten. Ook vind ik Kenny van SBL bijzonder sympathiek overkomen moet ik zeggen. Maargoed, geld en keuzes...
Ik wens jullie allen een goed weekend!
Groeten iedereen,
Ik ben in het BeNeLux, maar mijn Nederlands in slecht, toch het is leuk om anderen "vape heads" te leren kenen en mijn Nederlands te oefenen (thanks Jah for predictive text, so much easier to write! ) .
Mijn enige desktop is een WoodScents, en die ga aan meestal Vrijdag, tot Zondag. Voor de rest het is Mighty (ook buiten), Dynavap (niet zo veel buiten, alleen met een IH), Vapman (allen binnen tot nu toe), en/of Splinter (die kan in theorie ook buiten, maar met the lockdown, het is niet gebeurt). The HydroBrick Max voor als ik een "heavy hitter" nodig hebt (allen binnen), en de Pax3, meestal voor buiten en omdat het is klein, zo als de Alfa (mijn eerste vape). Daarnaast heb ik ook een Milaana2 (allen binnen, de Mighty is practicer), een Lotus (alleen binnen, ben nog an te leren, maar die kan snel extracten (zoals de HydroBrick), De Nova (Brick style van Dough's Woodery, allen binnen, jet flame stigma) en een Micro (Brick style van O'connell Woodworks, het is deze week aangekomen), een en OG Grasshopper Ti, die gewoon een bulldozer is, dus die allen door glass, dus enkel binnen. Yes, the VAS is REAL
Wat een prachtige collectie!
Ik heb nog nooit een andere butaan verdamper dan de Dreamwoods gebruikt, terwijl ik best wel nieuwsgierig ben naar de Sticky Brick producten. Ook vind ik Kenny van SBL bijzonder sympathiek overkomen moet ik zeggen. Maargoed, geld en keuzes...
Ik wens jullie allen een goed weekend!