Indrukwekkende menu!!Hier momenteel
Watermelon skittlez, Kosher kush, fruitcake en amnees
We hebben nu wel een regering die een stuk progressiever is dan de vorige, en in combinatie met de gigantische staatsschuld na afloop van het coronaverhaal is de kans op regularisering wel een stuk groter geworden!Veel Belgen hier... Wat leuk!
Misschien interessant voor iedereen in België: https://dekamer.mijnopinie.belgium.be/initiatives/i-430?locale=nl
V4M
Ik weet het niet... Misschien ben ik te oud en sceptisch, maar ik denk dat zonder de steun "van het volk" het ga niet gebeuren en met the CD&V op regering, nog minder.We hebben nu wel een regering die een stuk progressiever is dan de vorige, en in combinatie met de gigantische staatsschuld na afloop van het coronaverhaal is de kans op regularisering wel een stuk groter geworden!
Mag ik vragen op welke temperatuur je tijm vaped?Ik ben gek op tijm dampen! ik damp iedere morgen, en als ik het niet vergeet ,s'avonds een bowl tijm.
Ik heb Bronchitis asthma , en dit helpt beter dan all inhalers en pillen bij elkaar.
Dit meen ik echt, beste medicijn samen met weed verdampen voor je longen!
Ik ben blij te vernemen dat jullie met vaccineren begonnen zijn.
(hier heeft de regering besloten het allemaal es effe aan te zien, voordat we prikken krijgen.....weet niet of dit wel slim is.... maar, ja wat weet ik..)
Liefs allemaal, en ja ondanks alles , ik zou echt graag effe bij jullie zijn,gewoon om effe te knuffelen, het is allemaal soms wel wat moeilijk ook als expat.
.
Wat staat er bij u op de menu?Indrukwekkende menu!!
hebben jullie wel eens van een strain genaamd "joop" gehoord? Het is een indica maar ik kan er helemaal niets over vinden.
Dus dit zal wel een huismerk ofzo. Het heeft gewoon een head high maar wel body stoned effecten. Op zich best apart.
ik vape m'n eigen geteelde tijm op 130C.Kan hoger maar ik hoef geen zichtbare Vapor voor het meditatieve effect..Mag ik vragen op welke temperatuur je tijm vaped?
Hoi Allen,
Ik ben nieuw hier en na enige tijd berichten te hebben gelezen, wil ik nu zelf ook wat posten.
Vapen=Leven is de naam. Ik ben al een half jaar helemaal rook vrij.
Heb de eerste vaporizer van DaVinci ooit eens gekocht. Daarna een VaporGenie en uiteindelijk een Volcano. Toen nog eens een G pen Elite overgenomen voor een prikkie en onlangs de Dynavap M 2021 gekocht.
De Volcano en de Dynavap zijn veruit mijn favoriete vaporizers. Die smaken veruit het best.
Ik wil nog graag een Mighty+ kopen, maar dat wordt vast pas over een jaar aangezien de kosten enorm zijn. Mocht iemand ergens een aanbieding weten, stuur me een bericht!
Ik ben de enige die high wordt tussen alle stoners.
Ik zoek nog tips om mijn vape ervaring beter te maken. Iemand nog tips waar ik, als enigzins ervaren vaper, nog eens aan zou kunnen denken met mijn vaporizers?
Nog extra tips of gekke / lekkere ideeën?
Hoi Dutch Mic,Welkom!
Je hebt al een diverse collectie opgebouwd . Op welke manier zou je je damp ervaringen willen verbeteren? Koelere damp, hardere hits, betere smaak bijvoorbeeld?
Als je de Vapcap op een waterpijp wilt doen dan kan je een 10mm adapter kopen en dan past het zo op een waterpijp of bubbler.
Zelf vond ik een on-demand verdamper een goede aanvulling op de collectie. De Dreamwood Glow voor op een Box Mod, TinyMight/Tafee Bowl voor als je een verdamper met batterijen wilt en de Sticky Brick/Dreamwood Punch voor als een jet lighter geen probleem is.
Als je smaak en, vooral, koele damp belangrijk vindt en plezier hebt in het klooien met een jet lighter dan is de Vaponic een leuke optie.
Hopelijk biedt dit wat inspiratie!
Zelf vanuit EU besteld.Ha Vapoz,
Wat een mooie collectie! Vooral de E-Nano viel mij op. Heb je die vanuit de VS besteld of in de EU op de kop getikt?
Mijn collectie:
- Vapman. Perfect voor microdoseren en heerlijke smaak.
- Stuk of zeven Vapcaps.
- Vaponic. Voor 30 - 40 euro heerlijke zachte, koele en smaakvolle damp.
- Dreamwood Glow RCV 18 en 14 met twee mod boxen. Zeer divers dankzij de verschillende mondstukken en pods.
- Dreamwood Dobby en Punch Mini. Het Europese equivalent van de Triihouse/ Sticky Brick.
- Dreamwood Roasty S. Een houten mondstuk, O-ring en een glazen buis. Meer heb je niet nodig om te kunnen verdampen!
- Magic Flight Launch Box. Zeer fijn voor als ik wel de medische effecten wil, maar niet te high wil worden.
- Vapocane.
- G0blin.
Ik zit er serieus aan te denken om een webshop met "niche" producten te starten.
Jij hebt ook een leuke collectie, zie wel dat wij erg in het gebruik verschillen. Ik wil juist af van brutaan en ben wil niet teveel kwijt zijn aan rituelen