NL Benelux groep

Cherubi

European Ball Vape Builder
Gegroet mede Nederlanders/Belgen en andere NL taligen.

Nieuw lid hier, fijn om te zien dat er nog anderen uit onze regionen aanwezig zijn.

Iedereen geinteresseerd in table-top vaporizers mag altijd meekijken met de ontwikkeling/bouw van de Cherubi TiTi Ball Vape.

Binnenkort volgt meer.

Cherubi,
  • Like
Reactions: Orvaxxx

Mickk

Well-Known Member
Gegroet mede Nederlanders/Belgen en andere NL taligen.

Nieuw lid hier, fijn om te zien dat er nog anderen uit onze regionen aanwezig zijn.

Iedereen geinteresseerd in table-top vaporizers mag altijd meekijken met de ontwikkeling/bouw van de Cherubi TiTi Ball Vape.

Binnenkort volgt meer.
Waar is de sneak peek dan? ;-)

Mickk,

OGablogian

AKA Probeer
Ik gebruik veel CBD wiet, en importeer die altijd vanuit de VS. Gaat op zich prima, maar toch altijd weer een beetje een gedoe. Weet iemand wellicht enkele goede buitenlandse webshops/telers (liefst EU), of Nederlandse coffeeshops (liefst Utrecht, Nijmegen, Arnhem, Den Bosch)

OGablogian,

Orvaxxx

Well-Known Member
Ik gebruik veel CBD wiet, en importeer die altijd vanuit de VS. Gaat op zich prima, maar toch altijd weer een beetje een gedoe. Weet iemand wellicht enkele goede buitenlandse webshops/telers (liefst EU), of Nederlandse coffeeshops (liefst Utrecht, Nijmegen, Arnhem, Den Bosch)
Ik heb weleens CBD besteld bij Topshelfcbd, of het echt goed is kan ik niet over oordelen, is niet echt wat voor mij.
Heb ook goede dingen gehoord over Kumo CBD , the Grasscompany verkoopt het als ik het goed heb.

Orvaxxx,
  • Like
Reactions: OGablogian
Top Bottom