Completed SOLD [EU] Beech/Silver Lamart TETRA P80

f2j

Chaque jour est une chance
Hello guys,

So I have many hobbies and one of them is VR simracing. In order to purchase a new VR headset (to replace the one I already sold), I need $$ and decided to part with my Tetra P80 because I don't vape on the go, and use the nano as my D.D.

Bought in February 2020, it has been very lightly used, I would say between 6 to 10 sessions max. It is a beech standard version, with silver P80. Delivered with the bendy spiky mouthpiece and the Nub mouthpiece (I only have one SS screen basket left), mouthpieces have been ISO cleaned.

It works perfectly off course. Will be delivered withOUT 18650 battery for security reasons.
Also for obvious reasons, I prefer national shipping (France), but if buyer pays for additional shipping cost, I can ship within Europe (we'll discuss the best option for optimizing shipping costs).

I am asking 230euros (insured national shipping included, and paypal payment).

Here are a few pictures I just took :
DSC00176_opt.jpg

DSC00179_opt.jpg
I also made a GIF to show what you will get : (Click here if not visible in the thread)


_______________________________________________________________________________________________________

Salut les gars,

J'ai beaucoup de passions, et l'une d'elle est le Simracing VR. Afin de m'acheter un nouveau casque de VR (pour remplacer l'ancien que j'ai déjà vendu), j'ai besoin d'argent et j'ai donc décidé de me séparer de mon Tetra P80 car je ne l'utilise pas en mobilité, et j'utilise surtout mon Nano au quotidien.

Je l'ai acheté en Février 2020, il a été très peu utilisé, je dirais entre 6 et 10 session maxi. C'est une version standard en hêtre, et P80 en argenté. Il sera livré avec son embout coudé (avec les picos à l'intérieur), et son embout "Nub"). A noter que je n'ai plus qu'un seul panier inox pour le bowl. Tout a été nettoyé à l'alcool ISO.

Il fonctionne à merveille évidemment. Il sera livré SANS batterie 18650 pour des raisons de sécurité.
Aussi pour des raisons évidentes, je privilégie un envoi sur le territoire national (FR metropolitaine), mais si vous payez le supplément pour un envoi international (en europe uniquement), c'est possible.

J'en demande 230 euros (envoi en FR avec assurance inclus et paiement paypal uniquement).

++
 

Attachments

  • DSC00178_opt.jpg
    DSC00178_opt.jpg
    318.4 KB · Views: 15
Last edited:
Top Bottom