Search results

  1. YeeeBuddy

    The Official FC Pets & Animals thread

    Is that a pure bread black lab because it looks like it. My black lab is almost 16 years old which is crazy for a 80lb big dog. I love labs and have grown up around them my whole life. RIP lefty !!!!
  2. YeeeBuddy

    Fuck the Parkinson's, the Dr just gave me a reason to smoke MORE!

    Nobody is normal. !?!?!?!?!?!
  3. YeeeBuddy

    The Official FC Pets & Animals thread

    Throwback images of my animals, here is the white one fallowed by my very old black lab. This is her at 14 yrs old dogs get grey just like the rest of us. !!!!!!! I'm out for the night i shouldn't be awake good night FC !@!@!@!@!@
  4. YeeeBuddy

    Fuck the Parkinson's, the Dr just gave me a reason to smoke MORE!

    hahah well i guess my white lab has black balls, who knew? I feel this is the only appropriate thread for this because this thread has no rules. Btw this is what i returned to after 8 hours of work at 11pm, i guess this was the most comfortable position for the one of two dogs in his/hers...
  5. YeeeBuddy

    Fuck the Parkinson's, the Dr just gave me a reason to smoke MORE!

    Most likely she was pointing at the tennis ball i was holding(favorite toy ever) or maybe it was the stash in my pocket, nobody knows(Btw this dog is 15 yrs old to date and still kicking) God I took this pic so long ago, this was when she was in her prime!!!!!!
  6. YeeeBuddy

    Fuck the Parkinson's, the Dr just gave me a reason to smoke MORE!

    Hahaha do i really look that old? Most people don't believe I'm over 21. Hopefully my ICD will never have to do its job and the battery wont have to be changed. In the year its been in me its never had any activity and the doctors are always impressed with my lab results/physical condition. I...
  7. YeeeBuddy

    Fuck the Parkinson's, the Dr just gave me a reason to smoke MORE!

    Yea i was given a pamphlet after surgery that gave all sorts of details about the device. It said it feels like getting kicked in the chest when it actually goes off :o, but I'd rather be kicked in the chest then kick the bucket LOL. I also have a computer type thing at my house thats connected...
  8. YeeeBuddy

    Fuck the Parkinson's, the Dr just gave me a reason to smoke MORE!

    Hahah my heart is not exactly normal but its definitely not electric, I have a battery chillin in my chest with leads connected to my heart just in case shit shits the fan. Different from a pacemaker which gives the heart a very small jolt every few seconds to keep it beating at a normal rate...
  9. YeeeBuddy

    Fuck the Parkinson's, the Dr just gave me a reason to smoke MORE!

    This thread is pretty awesome, I have been following it but would like to join in on the fun. I was born with a heart murmur and about a year ago had a implantable cardioverter-defibrillator (ICD) put in my chest. Pretty much it just hangs out there and if some serious cardiac problems arise it...
  10. YeeeBuddy

    I have a huge

    COCK!!!!!
  11. YeeeBuddy

    Discontinued Pinnacle Pro

    I would try pulling really really slow, this is how i get the biggest clouds. I think if your draw super hard you just cool down the heater too much.
  12. YeeeBuddy

    The Sports Thread

    LOL wtf is up with Brady getting no love?
  13. YeeeBuddy

    Discontinued Thermovape Cera

    I dunno but i have always got the best results from letting the LL core get red hot empty without the top cap on(usually a 30+second warmup), then loading with a doob toob, VERY CAREFULLY I MUST ADD (http://www.rollingpaperdepot.com/image/cache/data/RPD...
  14. YeeeBuddy

    Discontinued Pinnacle Pro

    I hit mine dry all day, I start at level 3 and bump it up to level 4 if I'm not satisfied. I understand this wont be comfortable for alot of you guys who are accustomed to water filtration, but it really doesn't irritate my throat much at all and I'm amazed at how many hits i get from a 3/4 not...
  15. YeeeBuddy

    Do FC Members (Other Than Staff) Really Have Any Input?

    I feel the mod's do a pretty damn good job of keeping it real without being too strict about it.
  16. YeeeBuddy

    any NHL fans here?

    GO DUCKS !!@!@!@!@!
  17. YeeeBuddy

    ***Gamers*** What are you playing?

    Assassins creed black flag was pretty awesome on XB1, I am waiting for Son of Rome to be delivered for a full next gen experience. I feel that the games designed for Xbox360/ps3 are not very impressive on XB1/ps4, while they work the difference is not that amazing. Forza 5 and Rise look amazing...
  18. YeeeBuddy

    get your free money here! naked juice being sued!

    I claimed, I drink this shit all the time.
  19. YeeeBuddy

    ***Gamers*** What are you playing?

    Anyone else getting their XBOX1 tonight?
  20. YeeeBuddy

    Anyone else watch the David Blaine.......

    It was pretty impressive.
Top Bottom