1. What does SSTB mean? See our glossary of acronyms.
    Dismiss Notice

WTF? Did that just happen?

Discussion in 'The Vapor Lounge' started by gaseous_clay, Jun 13, 2018.

  1. gaseous_clay

    gaseous_clay Well-Known Member

    Messages:
    753
    Couldn't find a thread to post weird little shit that happens, so here it is.

    So I'm at work & had to poop BAD. Sat down & when I did for some reason Mr. Johnson decided it would be a good time to jump & pee. So there I am with piss on my calf, underwear and pants. WTF! Fun day... (Cleaned up as best I could with wet paper towels... but still. Not cool.)
     
    duff, Squiby and arb like this.
  2. ginolicious

    ginolicious Well-Known Member

    Messages:
    1,115
    Gotta aim that shit down bro.
     
    Squiby, arb and gaseous_clay like this.
  3. Squiby

    Squiby Well-Known Member

    Messages:
    2,440
    I don't know how you guys even walk around with those things between your legs. The logistics seem daunting. So glad I'm a woman. :)
     
    Summer, HD Springer, Alegre and 4 others like this.
  4. gaseous_clay

    gaseous_clay Well-Known Member

    Messages:
    753
    :lol::lol::lol::rofl::lol::lol::lol:

    It makes life much more convenient to just be able to take a quick piss while standing!

    I'd think having a couple of growths sticking out of the chest would be much more inconvenient. (but nice to be able to view from this end on occasion!) :cool:
     
  5. Accept

    Accept Well-Known Member

    Messages:
    712
    Experienced the reverse (so to speak), fortunately at home. Remember thinking - oh, so now this is happening.

    Makes sense that these functions are connected. If we weren't wearing clothes and using toilets, it would be perfectly fine to take care of both at the same time.
     
    Last edited: Jun 13, 2018
    Squiby and gaseous_clay like this.
  6. jackmormon

    jackmormon Well-Known Member

    Messages:
    271
    Location:
    Big Love
    The reverse sequence of events while standing was a shocker during a bout of food poisoning.
     
    Squiby and gaseous_clay like this.
  7. KeroZen

    KeroZen Chronic vapaholic

    Messages:
    2,689
    Location:
    On Air
    /!\
    NSFW
    \!/






    Since I didn't start the topic... Reading the above reminded me this awfully embarrassing moment caught on video:

    [​IMG]
     
  8. ginolicious

    ginolicious Well-Known Member

    Messages:
    1,115
    And if its big enough, you don't have to wash your hands it just falls out.
     
    gaseous_clay likes this.
  9. gaseous_clay

    gaseous_clay Well-Known Member

    Messages:
    753
    Some time ago when asked for directions, as I said "It's that way" and pointed a bird shit & it landed on my extended finger.
     
    Summer, HD Springer and Squiby like this.

Support FC, visit our trusted friends and sponsors