1. What does SSTB mean? See our glossary of acronyms.
weedemon
Last Activity:
Sep 2, 2014 at 6:31 PM
Joined:
Mar 2, 2011
Messages:
2,725
Likes Received:
1,707
Trophy Points:
248
Location:
Ontario, Canada

weedemon

enthusiast, from Ontario, Canada

weedemon was last seen:
Viewing forum list, Sep 2, 2014 at 6:31 PM
    1. PoisonousHydra
      PoisonousHydra
      1. weedemon
        weedemon
        cheers dude! much appreciated! :)
        Jun 12, 2014
    2. CharSadehBeast
      CharSadehBeast
      Sup dude…I noticed in your sig you are quite experienced with portable vapes. I currently have a Pax (my first and only experience with vaping), but it only works well with flowers. Oils are hard to come by in my area, but we have top grade hash, solid waxes, etc and I’m trying to decide on a compact portable vape for solid concentrates that will fit in my pocket. Any recommendations?
      1. weedemon
        weedemon
        IME, there isn't a king of that arena yet. I still prefer hot knives when it comes to solid hashes. it's just the best way still imo... the eclipse if you really wanted to get something is what i would suggest. I don't think the thermovape rev would be what your after it didn't do a good enough for for me anyways. sorry i don't have a great "you should buy this vape" answer for you.
        Mar 3, 2013
    3. ataxian
      ataxian
      Have you tried the PERSEI?
      I have a lot of luck with it.
      My SOLO's for flowers and my PERSEI's for WAXES.
      In California we have lots of wax.
      1. weedemon
        weedemon
        omicron, yes, persei, no. but i don't doubt it's abilities :)

        Ti pad for me though when i want to have some bho :)
        Dec 23, 2012
    4. canswe
      canswe
    5. Highlight
      Highlight
      Weed demon is a cool song by Wavves. Were you inspired? :P
      1. weedemon
        weedemon
        haha no i didn't know of this song. (I actually say it as wee-demon in my head) I was thinking when i signed up to use wiidemon, as another level of masking the name. but i liked weedemon better :P

        This is a really chill song though! makes you relaxed! thx for pointing it out!

        I had to go get the song after that! :P
        May 29, 2012
    6. sunsett70
      sunsett70
      very creative illustrations, i enjoyed it. thx!
      1. weedemon
        weedemon
        i jsut made my own, but they are based off of rage comics. check out reddit for a lot more :) you can make your own too jsut google "rage maker" you will find many apps to do it. i used a web based one. it's great!
        May 29, 2012
      2. sunsett70
        sunsett70
        nice. thanks, man!
        May 29, 2012
    7. sessnet
      sessnet
      Dude did you see Wall-E? I did... If you had - imagine he was pressing bricks of mexi - instead of trash :) Or maybe convert WALL-E to a BHO extract machine...
      1. weedemon
        weedemon
        lol a Wall-E BHO making machine! hell yes! :) haha with an internal vacuum purge process that recycles the butane for you too!
        May 29, 2012
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Location:
    Ontario, Canada

    Signature

    Herbalizer, Firefly, Cloud EVO, Sublimator, Solo, HMK Ti swing, Gn0me, Flashvape+S2, Volcano, Underdog (x2), LSV, Thermovape/Revolution, Walnut PD, Eclipse pipe, WPA-MFLB, Cloud (Ticker), PAX, Omicron (x2), Vapolution 2.0, PA-MFLB , SSV, VaporBrothers, Sapele PD.

Support FC, visit our trusted friends and sponsors